انواع چک ولو اولاب
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

سوپاپ چک چیست؟
شیر کنترل جهت جریان مایعات را کنترل می کند و بسته به نوع چک ولو کاربرد در تنظیمات مختلف موجود است. شیرهای کنترل تک پیکربندی برای جلوگیری از برگشت جریان فقط در یک جهت طراحی شده اند. شیرهای کنترل دو پیکربندی با هدایت مایع به چندین خروجی به طور متوالی ، جریان را به صورت دو جهته کنترل می کنند. شیرهای کنترل تک پیکربندی معمولاً بسته هستند - به این معنی که برای جریان دادن به دیفرانسیل فشار مثبت نیاز دارند - با گزینه های مختلف خاتمه از جمله luers ، سوکت های باند ، پست های پیوند و طرح های خاردار. همچنین چندین درجه فشار بازشو از دقت نزدیک به گزینه های فشار بازشوی صفر تا دریچه های ضد سیفون وجود دارد که برای جلوگیری از جریان ناشی از گرانش ، فشار بازشو بیشتری دارند. شیرهای کنترل درجه پزشکی با مواد USP کلاس VI ساخته می شوند که برای استفاده در بدن انسان ایمن تلقی می شوند. دریچه های کنترل درجه پزشکی خطر آلودگی را کاهش می دهند ، امکان آغاز بکار یکپارچه را دارند و سرعت جریان بالاتری را ارائه می دهند. آنها برای طراحان دستگاه های پزشکی متمرکز بر کاربردهای تزریق ، زهکشی و آبیاری ایده آل هستند.

شیرهای بررسی تک پیکربندی
شیرهای بررسی تک پیکربندی یا محصولات سری SCV در پیکربندی های ضد سیفون ، یک طرفه و خاردار در انواع مواد و خاتمه ها موجود است. پیکربندی های یک طرفه شامل قفل های قفل زن و مرد ، سوکت های پیوند و پست های پیوند در چندین ترکیب و اندازه است. دریچه های کنترل خاردار دارای ویژگی های 3/32 اینچ (2.4 میلی متر) و 1/8 اینچ (3.2 میلی متر) تک میله به شکل خاردار هستند تا به طور مستقیم از بین بروند ، از بین می روند و از خلال به زن و مرد می روند. شیرهای کنترل پیکربندی منفرد خطر آلودگی را کاهش می دهند و دارای فشار دقیق بازتر و بازشو و دبی بالاتر هستند. آنها برای طراحان دستگاه های پزشکی متمرکز بر کاربردهای تزریق ، زهکشی و آبیاری ایده آل هستند.

تمام دریچه های بررسی شامل دیافراگم های سیلیکونی بدون DEHP و لاتکس بوده و دارای قیمت چک ولو حجم پرایمینگ کم ، سهولت در از بین بردن حباب های هوا در هنگام پرایمر هستند و در هر جهت مکانی کار می کنند. تمام مصالح ساختمانی معیارهای USP کلاس VI و ISO 1099 را دارند.

شیرهای ضد سیفون
دریچه های بررسی جریان زیاد
سوپاپ های یک طرفه
سوپاپ های خاردار
شیرهای بررسی دو پیکربندی
سوپاپ های کنترل دو پیکربندی منحصر به فرد Nordson MEDICAL یا شیر کنترل دو جهته سری DCV جهت انتقال مایع تمیز از یک مخزن تأمین به یک محل استفاده طراحی شده است. مخزن تأمین مایعات با استفاده از یک اتصال luer یا لوله به درگاه منبع تغذیه شیر (دودکش) متصل می شود. مایعات از طریق سرنگ یا وسیله دیگری که به درگاه آسپیراسیون متصل است از رگ تأمین خارج می شود. هنگامی که سرنگ فشرده می شود ، مایعات از طریق درگاه خروج ، بدون تقلب در مایعات ، به محل استفاده منتقل می شود. شیرهای دو جهته سری DCV در رزین پلی کربنات با استفاده از دیافراگم سیلیکون تولید می شوند ، دو درگاه ورودی موجود به پورت های تخلیه luer زن و تخلیه luer نر متصل می شوند.

 

http://site-2897230-3159-5536.mystrikingly.com/





:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir